Analytics

04 Şubat 2006

Little Big

Little Big'den geçtiğimiz ay bir kot almıştım. En fazla dört-beş kez giydim. sonra Beyoğlu'nun çamur derya olduğu günlerden birinde ayağım takıldı, düştüm.

Eve geldim, makinada, yün şampuanıyla ve narin programda yıkadım. Düştüğüm yerde, hiçbir aşınma belirtisi olmamasına rağmen, orası çamaşır suyu dökülmüş gibi bembeyaz kaldı, rengi attı. Önce geri götüreyim istedim, sonra da mantıklı gelmedi nedense... Gitti cânım kot...

Bu kadar da nazik olunmaz ki! Sanki saatlerce yerlerde süründüm...

1 yorum:

  1. merbs dün cosmo polisten duyupta geldim meraklı meraklı
    neyse ablacım niye gitti cnım kot
    diyosun ki ben ce git en azın dan şansını dene
    gerçi LTB den hiç bi şey denemedinm yani satın almadım ama
    byle durumlarda mavi ve levi's sorun çıkarmadan bekletmeden değiştiriyolar eğer LTB de bu firmalarla kapışım tarzı bi vizyonu varsa yine aynı şeyi yapmalı bilmem anlata biliyomuyum

    YanıtlaSil