Analytics

23 Ocak 2006

Knorr Çabuk Çorba

Yıllardır ağzıma bile sürmemiştim… Yurttan kalma bir alışkanlık herhalde. Hem çalışıp hem okumak zorunda olanların makûs talihi olsa gerek ders çalışmak demek sabahlamaktı benim için. Gecenin bir saatinde pat diye kanınız acıkır ve yana yakıla yiyecek bir şeyler arar durursunuz aman nafile…

İşte belki de bu yüzden Calve Hazır Çorba ilk çıktığında dünyanın en büyük keşfi yapılmış gibi sevinmiştim. Suyu ısıtıp karıştırıyorsun oldu da bitti maşallah!

Ama yıllar boyunca o kadar içtim ki ve her içişimde ağzımdaki o suni tadın bıraktığı kekremsi lezzetten o kadar çok bıkmıştım ki resmen nefret ettim ve dediğim gibi 94’ten bu yana da ağzıma koymadım.

Şu aralar rejim olayları ile iştigal eden biri olarak karnım acıktığında masum bir şeyler ararken bu kez Knorr Çabuk Çorba ile karşılaştım ve yeniden denemek istedim. Calve ile kıyaslanamayacak kadan iyiydi. Kalorisi düşük ve üstelik çok lezzetli. Hem suni bir lezzet hissi de yaratmıyor ağzınızda.

Gerçek ev yapımı bir çorbayı hiçbir şeye değişmesem de işyerinde çekmecenizde bulunsun derim.


Not: Bu arada Calve'ye de haksızlık olmasın... Köprünün altından çok sular aktı, en yakın zamanda onun da eğer öyle bir ürünü varsa denemek lazım. Mutlaka onlar da geliştirimişlerdir lezzetlerini...

Taze taze: Bu arada uyardılar. Meğer Calve'yi üreten Unilever, Knorr'u satın almış ve sadece Knorr ile yoluna devam ediyormuş. Bilmiyordum, öyle mi? Marka farkındalığı yalan oldu:-))

1 yorum:

  1. GÜZEL FAKAT AZCIK DAHA YAGI AZ OLSA DAHA GÜZEL OLURMUŞ.

    YanıtlaSil