Analytics

06 Ocak 2007

Hatırla Sevgili

Hatırla Sevgili, Cuma akşamları 22.00'da ATV'de yayınlanıyor. Uzun zamandır bir dizi beni kendisine böyle bağlamadı...


Belki rastlamışsınızdır bir zaman. Bir aralar Salı akşamı yayınlanıyordu. Binbir Gece'nin karşısında dayanamayınca Salı'dan Cuma'ya alındı.

Gerçi bunlar beni hiç mi hiç ilgilendirmiyor. Yani gerçek hayat tarafı...

Menderes dönemi, o dönemin atmosferi, sosyal yaşamı, kıyafetler, dekorasyon öyle özenli tasarlanmış ki! Büyükada çekimlerinde, küçük bir sahnede palmiye'yi bile unutmamışlar. Ağaçtan değil, tatlı kıtıraktan bahsediyorum:-)

Umarım reytinglere yenik düşmez de yayından kalkmaz.

Tomris Giritlioğu ve ekibinin eline sağlık.

Not: O dönemin yer mozakleri bile o kadar güzel ki! Hazır retro tasarımlar bu kadar revaçta iken yeniden üretseler ya!

1 yorum:

  1. şimdiye kadar izlediğim en etkileyici dizi özellikle yaseminin necdet ve ahmet arasındaki karar verme durumu çok gerçekce siyasal konularda insanı çok etkiliyor.gerçek bir dizi.oyuncular çok başarılıbirebir o duyguyu verebiliyorlar.hatırla sevgiliyi çok seviyorum.o sette olmayı çok isterdim

    YanıtlaSil