Analytics

13 Ağustos 2007

Zortlatan lezzet…

Geçtiğimiz hafta Kanyon’daki num num’a gittim. Yanılmıyorsam önce g-mall’da bir şubesi açılmıştı. Uzun zamandır herkes söyleyip duruyordu, ama bir türlü fırsatım olmamıştı. Nihayet bir uğradım, yedim-içtim.

Bir kere akşam saatlari olduğu için inanılmaz kalabalıktı ve tüm yerler doluydu. Allah’tan kapıdaki hostesler birkaç dakikalığına bekletiyorlar ve sizi boşalan bir masaya hemen buyur ediyor.

Yemek menüsü çok zengin, sayfalar dolusu seçeneklerden seçim yapmak için epey bir zorlanıyorsunuz. Et yemeyen de, rejim yapan da kendisi için muhakkak lezzetli birşeyler bulur. Ben burger tarzı birşeyler istedim, aşkım da pizza…

Bir on-onbeş dakika sonra siparişler geldi. Ama bir menüyle en az iki kişi rahatlıkla doyar. Ben “burgerin eti çok pişsin” demiştim, aynen dediğim gibi geldi. Üstelik standart burgerlerdeki gibi yapay bir tat yoktu, sanki evde pişirmiştik. Yanında coleslow salatası ve bir sepet dolusu patatets kızartması geldi.

Durum, benim gibi bir oburu bile aştı ve yemeği bitiremedim. Aşkım pizzası ise inanılmaz ince bir hamurla bol malzemeli olarak servis edildi. Biraz acı olduğu için bir şey anlamadım, en kısa sürede gidip bu kez de acısız bir pizza yiyeceğim. Benim gibi ince hamur sevenler için önerilir.

Valla tıka-basa doyup kalktık. Fiyatler da lezzete göre gayet mantıklıydı, iki kişi 40 küsür ödedik. O kadar doydum ki tatlı olayına giremedim. Aklım kalmadı dersem yalan olur.

Mutlaka bir uğrayın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder