Analytics

26 Mayıs 2006

Yazık, çok yazık!

Hemen her sabah işe metroyla gidiyorum ve genelde aksatmadan da her sabah sinir oluyorum.

Konu çok basit aslında… İnsanlar toplu yaşamanın kurallarını bilmiyorlar, bir egoistlik, bir kabalıktır gidiyor.

Alt tarafı bir yürüyen merdivendesin değil mi? Acelen yoksa sağında durursun. Yok, bizde asla öyle değil. Önce, sıkı bir itiş kakış yaparsın. Sonra, merdivenin en sağında durmaktansa mümkünse kimsenin geçemeyeceği bir şekilde merdivenin en ortasında konuşlanırsın. “Pardon, geçebilir miyim?” diyenlere ters ters bakıp hiç istifini bozmazsın. Bir de utanmadan sanki hata onlardaymış gibi söylenirsin. Üstelik bin defa bindiğin bu merdivenlerde, “İnsanlar bana neden tepki gösteriyor?” diye kafanı hiç yormazsın. Kısaca odun gelip, odun gidersin...

Metroya binme faslından hiç bahsetmiyorum. O tam bir felaket. Zannedersiniz ki savaş çıktı ya da afet oldu.

Kazara, “Böyle bir şey olsa ne yaparız?” diye düşünmek bile istemiyorum.

Yazık, valla çok yazık!

5 yorum:

  1. İnsanların yüzlerinde de bir boşluk mu var ne? Anlayamıyor gibiler. Neyin hak olduğu, neyinse kabalık olduğu konusundaki kalın çizgi giderek görünmez oluyor.. Bilemiyorum belki aynı boş bakış metro merdivenlerinde benim de yüzüme yerleşiyordur.

    YanıtlaSil
  2. Aynı şey İzmir Metro'da da var. Metroya binmek isteyenler kapının önüne yığılır. Müsade istersin diklenirler. Yürüyen merdiven olayı zaten vazgeçilmezlerden. Bana acilen bir motorsiklet lazım.

    YanıtlaSil
  3. farkındalar mı acaba yaşıyor beden ruh ölmüş bu toplumda hayat yok hayaat hep bir mücadele

    bugünde bir kaza olmuş yolda görmüyoruz tabii baktık trafik durmuş.kaza solda biz sağda solda trafik açıldı bizim taraf felç neden milletimiz izliyor merak ediyor neredeyse arabadan inip şahitlik yapacak bu kadar yardımsever bu kadar ilgili

    YanıtlaSil
  4. HI, I am so interested in turkish blogs lately, but unfortunately I don't understand everyhing, and that's why I would like to ask you if you can learn me a little?
    I would be pleasent, I left my e-mail adress under so if you want write to me :) I am tom from poland :)

    YanıtlaSil
  5. malesef toplu olan her yerde,böyle kişiler oluyor engellenemz bir durum bence.

    YanıtlaSil