Analytics

04 Ağustos 2008

Patlatan lezzet

Nişantaşı’nda ve Yeniköy’de… Tabelasından frambuazlar, bilumum meyveler fışkırıyor. Passion adı. Cheescake tutkusuna derman arayanların yeri…

Ben Yeniköy’dekine gittim. Fikret tatmış, illâ da gidelim dedi. Durur muyum? Diyet miyet vız geldi tabii. İki hafta önce soluğu orada aldım. Tam bir cheesecake cenneti burası. İsteyen orada yiyor, isteyen de gelip paket alıyor. Ya da dilerseniz bir telefon çakıyorsunuz, getiriyorlar. yemeksepeti.com’dan da almak mümkün.
Neyse efendim. Biz saat 12.00 gibi oradaydık. Fiko, kestaneli, ben de orman meyveli cheesacake istedik. Yanında da sakızlı dondurma. Cheseecake’lerin masaya arz-ı endam etmesiyle birlikte servis elemanları ellerinde soslarla göründüler. Fiko’ya karemel sos takviyesi, benimkine de sanırım franbuazlı sos eklediler. Lezzet iyiden iyiye patladı anlayacağınız. Valla sildim süpürdüm. Üstüne de ‘sakızlı dibek kahvesi’ içtim. Kahvenin sadesi ve kakulelisi de vardı. Ama ben, bana önerileni tercih ettim. Bu arada dibek kahvesi de ilginç bir lezzetti. Türk kahvesine çok benzer bir lezzet, biraz daha koyu ve köpüğü daha kıvamlı. Sakız da ayrı bir tat vermişti. Yanında da sevimli küçücük bir kasede tek bir lokum ikramı da hoş bir espriydi. Ama yine de Türk kahvesini tek geçerim.

Cheecake’lere gelince… Valla yaladım yuttum, uzun zamandır böylesine sıkı bir cheesecake yememiştim diyecek kadar şiddetle öneririm. Üstelik minyatür bahçesinde oturmak da ayrıca keyifli.

Bu arada geçen hafta yeniden gittik, bu kez baktım herkes başka şeyler de yiyor. Merak edip menülerini istedim. Valla hepsi de çok değişik ve lezzetli gözüktü gözüme. Özellikle kahvaltı için muhakkak gidilmeli diye düşünüyorum. Kallavi bir kahvaltı sunuyorlar anlaşılan. Muhakkak denemeli.

Tel: +90 212 299 41 40
Adres: Köybaşı Cad, No: 78, Yeniköy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder