Analytics

06 Aralık 2005

Arada kendinizi şımartın...

Yaklaşık 2 yıllık bir aradan sonra, iğrenç bir hale gelen saçlarıma biraz şefkat göstermek istedim. Paraya kıydım ve Hakan Köse’nin Etiler’deki dükkânının yolunu tuttum. Hakikaten de denildiği kadar varmış. Hakan Köse inanılmaz profesyonel. En sevdiğim tarafı da saç kesimine başlamadan önce birbirinden farklı saç tasarımlarının yer aldığı magazinleri elime tutuşturması ve beğendiklerimi, beğenmediklerimi işaretlememi istemesi oldu.

Seçimlerimi yaptım ve seçtiklerim arasından hangilerinin bana uygun olacağını ve en son olarak da hangisini önerdiğini söyledi. Açıkçası, Ali kıran, baş kesen biriyle karşılaşacağımı umuyordum, bu yüzden çok şaşırdım ama çok da memnun oldum.

Tam istediğim gibi bir saç oldu, doğal, rahat ve modern…

Arada paraya kıyıp kendinizi şımartın derim…

Bu arada, erkek bölümünde de çok hoş kesimler yapılıyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder