Analytics

20 Aralık 2005

Zuhal Olcay/ Başucu Şarkıları II

Zuhal Olcay'ı çok beğenirim. Yüzündeki o anlamlı ve asil ifade... Herkese kolay kolay nasip olmaz...

Hele hele yıllar önce aramızdan ayrılan Okan Uysaler'in TV için çektiği "Gece'nin Öteki Yüzü"ndeki o buğulu ve naif yüzü gözümün önünden hiç gitmez. Ne diziydi o ya!

Neyse Zuhal Olcay'ın "Başucu Şarkıları II" adlı yeni albümünü aldım geçenlerde. Eve geldim ve sabırsızlıkla dinlenmeye başladım. Ama ciddi hâyâl kırıklığına uğradım.

Belli ki bu albümünde ses tekniğini çok geliştirmiş, tonlamaları ve vurguları çok daha profesyonel. Ama sesindeki o hırçınlığı ve ses rengini pek sevmedim. O sakin ve doğal, yorumu kaybolmuş gitmişti. Sanki kendisiyle ve şarkılarla kavga ediyor gibiydi. Beni rahatsız etti, sizi bilemem.

Not: Haluk Bilginer'den ayrılmasaydılar da bir çocukları olsaydı. İki süper yetenekten kim bilir nasıl bir bomba çıkardı! Ah, hem de ne ah!

1 yorum:

  1. ben de zuhal olcay'ı çok severim. ama albüm hakkındaki düşüncelerine pek katılamayacağım. her albümünü olduğu gibi bunu da çok beğendim. tabiiki renkler ve zevkler tartışılmaz. çok sevdiğim için objektif olamıyorumdur belki:) ah çektiğin konu için bir ah da benden. hem de ne ah..

    YanıtlaSil