Analytics

06 Aralık 2005

Külliyen yalan

Efendim bir süredir iş görüşmeleriyle boğulmuş durumdayım. Yaklaşık bir yıl önce bana sorsaydınız etrafta çok işsiz olduğunu ve bu duruma acayip üzüldüğümü söylerdim. Yok, efendim valla öyle değilmiş.

Bir-iki sene deneyimi olan kendini genel müdür zannediyor bu memlekette. Ben 18 yıldır bu işin içindeyim, hâlâ kendimden emin olamıyorum.

Yok efendim, basın bülteni yazmak istemezmiş, yok sabahları uyanamıyormuş bu yüzden evine yakın bir yerde çalışmak istiyormuş, yok haftasonu mesaiye kalmak istemezmiş, iş çıkış saatine göre maaş talep edecekmiş, falan filan...

Allahım neydi günahım? İnanamıyorum ya... Daha stajerlik tecrübesinde bir adam utanmasa müdürlük pozisyonu isteyecek.

İşimiz çok zor... Kimsenin iş aradığı falan yok...

Herkes ben oldum derdinde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder