Analytics

05 Şubat 2014

Bir güler yüz...


Bugün yolum Kağıthane Metro Toptancı Market’e düştü. Müşteri İlişkileri ile görüşmem gerekti. Daha kapıdan girdiğim andan itibaren, bir güler yüz sormayın. Sorunumu dinlediler, ürün değişimi gibi onlara külfet olabilecek (!) bir konuda bile  aynı güler yüzle bana yardımcı oldular.

Neyse gittim ürünü değiştirdim, sonrasında hırdavat bölümünde bir ürün ile ilgili bilgi almak istedim. Oradaki görevli de gayet güler yüzlü bir şekilde benimle ilgilendi, sorularımı tek tek yanıtladı.

Bu tür yerlerde güler yüze hasret bir Türk evladı olarak o kadar şaşırdım ki. Genelde tüm marketi tavaf edersin, zar zor bir eleman bulursun, o da çemkirme modunda sana cevap verir. Bünyemiz alışkın değil anlayacağınız böyle güler yüze.

İnsan faktörü ne kadar önemli değil mi, dünyanın en güzel malını da satsanız, elemanınız iyi değilse o malın bile hiç bir kıymeti kalmıyor.

Valla enerjim değişti, güne güzel başladım.

Umarım tüm şubelerinde bu durum geçerlidir. 

Sevdim... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder