Analytics

06 Şubat 2014

Chef's Pack

Chef's Pack


Uzun zamandır kilolarla başım dertteydi. En büyük sorun da akşam eve aç biilaç geldiğinizde kaloriyi boş verip bir yemek patlatıp kanepede yerini almaktı. Bir süre sonra baktık bu gidiş gidiş değil, artık sağıma-solumuza zor dönüyoruz, patlatan lezzetlere dur dedik.

Bu süreçte internetten Chef’s Pack’i bulduk. Olay basit; üye oluyorsun, telefonla ya da online chat aracılığıyla bir beslenme uzmanı ile görüşüyorsun, o da sana gündelik kalori ihtiyacına özel dengeli bir preset menü öneriyor. Dilersen de sitede kalorileri belirtilmiş yemeklerden seçme yaparak kendi menülerini oluşturuyorsun. İster 3 günlük ister 10, istersen de bir aylık menün kapına kadar geliyor.

İşin en güzel tarafı da yemekler özel bir sterilizasyon tekniği ile paketlendiği için oda sıcaklığında bile belirtilen son kullanma tarihine kadar saklanabiliyor. Tek yapman gereken de mikrodalga fırında yemeği ısıtmak. Menülerin raf ömrünün uzun olması çok avantajlı. Şöyle ki benim gibi yoğun çalışanlar için “Ay toplantım çıktı, öğle yemeğini yiyemeyeceğim, yazık atılacak” ya da hepsini toplu aldığın için “Bugün yemek gecikti” gibi bir derdin de olmuyor. Zira daha önce yine sağlıklı beslenmeye odaklanmış bir şirketle anlaşmıştım, öğle ve akşam yemekleri günlük olarak oradan geliyordu. Sırf bu dertler yüzünden bir süre sonra  artan yemekleri kime satacağım diye akla karayı seçiyordum. Mikrodalga neredeyse her şirketin mutfağında var, at mikrodalgaya ısınsın; sen de afiyetle ye.

Lezzet durumuna gelince... Sonuçta bu yemeklerin kalorileri düşük tutulmaya çalışılıyor. Bu nedenle korkunç bir lezzet beklemeyeceksiniz. Ama “Ayy, bu ne berbat, yemek mi dayak mı yedim belli değil” tadında da hiç değiller. Ben açıkçası hiç de oflaya puflaya yemiyorum. Üstelik eşim de ben de baharat mucizesini de devreye soktuğumuz için mutlu mesut geçiniyoruz ☺ En zayıf oldukları nokta, bence zeytinyağlılar. Hem çeşit az hem de benim gibi zeytinyağlıyı tatlı seven biri için yavan geliyor. Ama çok çeşit olduğu için gün geliyor et sote yiyorum, gün geliyor erişteli yeşil mercimek... Tabii porsiyonlar da bol kepçe değil. Ama bir süre sonra zaten miden küçülüyor, az olduğunu düşünmüyorsun bile. En önemlisi de yemek yok, bari kaçamak yapayım durumunu tamamen bertaraf etmesi.

Sonuç mu? Valla Temmuz sonundan beri devam ediyoruz. Arada bol bol tatil ve hafta sonu kaçamakları da yaptığımız halde hiç acı çekmeden ben 19, eşim 22 kilo verdi. Tabii hâlâ devam.

Şiddetle tavsiye...

www.chefspack.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder