Analytics

14 Ocak 2006

Aman Doktor

Önce röportajını dinledim. TV 8’de, çok sevdiğim programda… Şafak Karaman sunuyor. Magazinden uzak, salt müzikle ilgili, sektörün oyuncuları birer birer programa buyur ediliyorlar. Müziklerini ve kendilerini anlatıyorlar.

Neyse. Orada tanıdım yani albümünü: Candan Erçetin’in Aman Doktoru’nu… Hem CD’si çıkmış, hem de 750 adetten oluşan özel baskısı… İçinde CD’den gayrı bir de parçaların belgesel üslupla anlatıldığı kitapçık var. Çok özenli ve şık bir çalışma. Gittim, aldım… Birkaç gündür onu dinliyorum. Hakikaten de özenli bir çalışma olmuş. Çocukken kargalar korosu tadında böğüre böğüre söylediğimiz şarkıları duyunca bir hoş oldum.

Arşiv/araştırma niteliğindeki bu albümü mutlaka edinin derim. Özel baskısın fiyatı 36 YTL… Dediğim gibi sadece CD olarak da alabiliyorsunuz. Kesenize ve keyfinize göre…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder