Analytics

17 Ocak 2006

Gönül Yarası

Geç de olsa izledim. Yavuz Turgul yine inceden inceden döktürmüş. Timuçin Esen'in masada oturup Şener Şen'e karısını anlatırken sergilediği oyunculuğa şapka çıkardım. Olsa da gene izlesem... Meltem Cumbul'u ilk kez burada sevdim. Şener Şen ise hep aynı... Lakin, biraz cepten yemiş gibi geldi bu sefer... Belki de köşeli, kekin uçlu bir karakter olmadığı içindir kimbilir!

Masalsı bir tat bıraktı bende... En son "Terminal"de de böyle hissetmiştim.

Herkesin ellerine sağlık...

1 yorum:

  1. Ben de izledim geçen hafta.Derinden sarstı beni, sanırım fazla dolmuşum.Filmi sabah 2,5 ta izlmiştim.Saat 5'te ancak yatabildim.Üşenmedim, çok hoşuma giden Nazım-Piraye diyalogunu ve Meltem Cumbul'un en son söylediği türküyü kestim filmden.
    Çok fazla etkilenmişim galiba...

    YanıtlaSil