Analytics

28 Ocak 2014

1 Liralık malın 40 yıl hatırı varmış

Paşabahçe

Aslında benim için iyi bir marka sadece sattığı ürünle değil, satış sonrası verdiği destekle belli olur.

Bir yirmi yılı rahat vardır, köprünün üzerinden çok sular aktı amma... İstiklal Caddesi’ndeki Benetton mağazasından bir çanta almıştım. Sanırım iki ya da üç kullanımdan sonra fermuarı bozulmuştu, ben de soluğu mağazada almıştım. Oradaki tezgahtara, şimdiki havalı tabiri ile satış danışmanına derdimi anlattım, suratı değişti, sonra belli ki oranın kıdemli bir bayan arzı endam etti. Yüz ifadesi, konuşma şekli, sorduğu sorulara baksanız, zannedersiniz ki orada hırsızlık yaptım, beni de yakalayıp önüne getirdiler. Alt tarafı bir fermuar değişimi yapacaklar. Çantayı evirdi, çevirdi. Baktı ki kondisyonu cillop; sinirlene sinirlene aldı çantayı. Bir ay bekledim de çanta tamirden geldi, çanta heba oldu anlayacağınız. Al sana müşteri memnuniyeti.

Diğer taraftan iki ay önce Paşabahçe’nin Maslak mağazasına uğradım. Geçen sene aldığım gaz yağlı kandillerin fitiline ihtiyacım vardı. Üzerinden bir yıl geçmiş, ilgili ürün bile raftan kalkmıştır; fitili nereden bulacağım diye korka korka girdim içeri. Neyse, oradaki bir görevliye derdimi anlatınca, telefon numaramı istedi ve getirteceklerini söyledi. Açıkçası hiç umutlu değildim, çıkarken “sen bunu unut, başının çaresine bak” dediğimi hatırlıyorum. Şaka gibi, ertesi gün telefonla arandım, gayet nazik bir bayan fitili getirttiklerini ve istediğim zaman gelip alabileceğimi söyledi. Şaştım kaldım. 1 Lira’yı verip kandillerime kavuştum.

Kocaman bir aferin Paşabahçe'ye☺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder