Analytics

14 Ocak 2014

Fazıl Say: Benim için de ilk şarkılar


Ne yalan söyleyeyim, Fazıl Say’ı cahilce, “Evet böyle de değeri bilinmeyen başarılı bir piyanistimiz de var” tadında uzaktan uzaktan biliyordum. Ha, bana hangi albümü, hangi performansı gibi sorular sorsanız yeni doğmuş taya dönerdim ya o ayrı mesele. Ne ayıpmış...

Yaşlandıkça lafı da uzatıyorum galiba J  Neyse efendim, geçenlerde itunes’u karıştırırken bir bakayım dedim ve İlk Şarkılar ile karşılaştım. En son albümü...

Şöyle söyleyeyim: Benim gibi duygusallık denince taş kesilen birini bile gözlerini doldurdu valla. Teatral yorumlarla aram pek hoş değildir aslında ama vokaldeki Serenad Bağcan’ın sesini ve yorumunu duyunca dut yemiş bülbül oluyorsunuz. Valla artık nereden satın alırsınız bilmiyorum ama alın, müziğin tadına varın. Fazıl Say’a ve Serenad Bağcan’a da duacı olun. 

Valla uzun zamandır beni böylesine etkileyen bir müzik olmamıştı, o kadar diyeyim. Her şarkı bu kadar mı tek tek etkiler insanı... 

Bu arada albümle aynı adı taşıyan bir dizi konser verecekler, ben 1 Mart 2014 için biletimi aldım bile. İsterseniz Biletix’e bir göz atın derim.J

İyi dinlemeler...



Albümü almak ya da ön dinleme yapmak isteyenler için: http://www.adamusic.com.tr/album/425/267/fazil_say/AnaSayfa



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder