Analytics

24 Ocak 2014

Kul mu kul Le Cool Magazine

Le Cool Magazine'in bu sayısının kapak tasarımı Umut Deniz Tekin'e ait. Bayıldım :-)

Ne kadar önce karşılaştım bilmiyorum. 7-8 yıl önceydi sanırım.Tabii o zaman iş gözlüğü ile baktığım için kıskana kıskana kaçamak bakıyordum. Le Cool Magazine, İstanbul edisyonu. İlk sitesini gördüm, sonra üye olduğum için gelen e-bültenlerini... 

Her sayısı özenli; İstanbul’a dair seçme rafine öneriler sıralıyorlar. Valla ben arada siteye girip hastası olduğum Barselona önerilerine de bir bakıyorum J

Tam emin değilim de her sayıda kapağı başka bir tasarımcı hazırlıyor. Bu sayının kapağı Umut Deniz Tekin’e ait. Sevdim. Ahan da iş tam yukarıda.

Hülasa, siteye bir girip üye olun...

Tenk yu J

Le Cool Magazine


Umut Deniz Tekin’e sormuşlar






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder