Analytics

29 Ocak 2014

Bize böyleleri lazım...

Kantin, Nişantaşı

Bilmediğin; hiç tanımadığın bir insan ve hatta niye daha önce tanımamışım diye hayıflandığın... Mekanına bir kez bile gitmedim. Ayıp, çok ayıp biliyorum. Hatta işin komik tarafı, onu  bir arama yaparken bloğundan tanıdım. Hâlâ tanımıyorum, tanışmıyorum yani.

Ekmekle ilgili yazdığı günlük ile tanışmış oldum, sonra bir başka yazı, bir tane daha, bir tane daha derken okudukça hayranlığım arttı.

Bu aralar tutkuya ve tutkulu olana bir takıntım var, kabul ediyorum. Bu hayranlığın müsebbibi de bu tutku, iyi biliyorum. Dışarıdan baktığında alt tarafı yemek tarifi kardeşim, amma da abarttın diyebilirsin ey sevgili okur. Değil valla değil, karabiber, kişniş, bonfile, ekşi maya mütevazı ama edebi bir tutkuyla birleşiyor yemeklerde. Valla her tarifi okurken “deli bu kadın” dedim. Bir insan bu kadar mı güzel bir iletişim kurar bir yemekle, bu kadar mı güzel ve sade ifade eder yemekle hal hamur oluşunu. Her tarif, hatta aramın hoş olmayacağını düşündüğüm bir kaç tarif bile burnumun direğini sızlattı valla.

Kim mi? Şemsa Denizsel. Hani Nişantaşı’ndaki Kantin var ya. Hah işte onun işletmecisi ve sanırım sahibi. Tamam cahilim biliyorum. Tamam çok ayıp... Hiç bir şey için geç değildir diye avunuyorum ne yapayım.

Valla ne yapın edin, benim gibi siz de tatmadıysanız ya da tanışmadıysanız önce bir siteyi ziyaret etmekle işe başlayın derim. Şöyle bir tarifleri okuyun önce, sonra da bir uğrayın isterseniz.

Valla ne yalan söyleyeyim sitedeki tarifleri okuduktan sonra, şöyle bir fantazim oluştu: Masaya oturacağım, hiç konuşmadan (çünkü utanırım) ard arda tabaklar gelecek, yiyeceğim ve selamımı çakıp “Hoşçakal” diyeceğim. Ne diyorsunuz çok mu şey istedim?

http://www.kantin.biz/
Adres: Akkavak Sokağı 30, Nişantaşı - İstanbul
Tel: 0212 219 31 14

Blog içinKulaktan Dolma Tarifler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder